Blog

Ceas Accurist

Ceas Accurist, declaratie clara pentru calitate inalta si design inovator. Accurist a dovedit de a lungul celor 70 de ani ca istoria se scrie cu multa munca si determinare, dar mai ales prin produse de inalta calitate care sa invinga urmele pe care le-ar putea lasa timpul necrutator.

Top 5 modele ale unui ceas Accurist Femei

Ceas Accurist Femei - 8006

Ceas Accurist Femei - 8006

Ceas Accurist Femei - 8156

Ceas Accurist Femei - 8156

Ceas Accurist Femei - 8205

Ceas Accurist Femei - 8205

Ceas Accurist Femei - 8250

Ceas Accurist Femei - 8250

Top 5 modele ale unui ceas Accurist Barbati

Ceas Accurist Barbati - 7124

Ceas Accurist Barbati - 7124

Ceas Accurist Barbati - 7187

Ceas Accurist Barbati - 7187

Ceas Accurist Barbati - 7140

Ceas Accurist Barbati - 7140

Ceas Accurist Barbati - 7227

Ceas Accurist Barbati - 7227

Ceas Accurist Barbati - 7009

Ceas Accurist Barbati - 7009

1946 – MARCA IA FIINTA

Pe strada St John din districtul Clerkenwell din Londra, Asher si Rebecca Loftus au dorit sa masoare timpul in carcase durabile care poarta sigiliul elvetian pe fiecare componenta. Astfel, in anul 1946 au creat marca cu valoare durabila de ceasuri Accurist.
In scurt timp, Accurist a devenit prima companie de ceasuri care a promovat in mod activ miscarea JEWEL 21, avand drept slogan “Accurist 21 JEWELS”, astfel s-a stabilit stabilit un standard in ceasuri care a fost ulterior urmat de multi competitori. Dorind sa obtina o crestere notabila a cotei de piata si sa plaseze Accurist ca marca nationala intr-un loc oarecum conservator in acel timp, Accurist a izbucnit din macheta traditionala de publicitate a ceasurilor, si s-a dus mai departe, intr-un marketing modern,astfel ca a conceput o campanie TV care a fost difuzata in mod regulat in “Sunday Night at the London Palladium” care a fost probabil cel mai vizionat program de televiziune din acea vreme. Succesul a fost coplesitor, iar Accursit era pe buzele tuturor.

1965 – CEASURILE VECHI ALE ANGLIEI

Cu toate acestea, un ceas a fost inca vazut ca o achizitie “o data in viata” – Accurist a hotarat sa schimbe acest lucru prin introducerea modei in ceasuri. Richard Loftus, proaspat om plecat de pe bancile universitatii, a creat o gama de ceasuri care urma sa revolutioneze piata de ceasuri din intreaga lume. In curand, ceasurile Angliei lui Accurist au fost vazute pe incheieturi celebre si la moda; Printesa Anne, Beatles si Twiggy se numarau printre milioane de oameni din intreaga lume care purtau ceasuri mari colorate, care deveneau sinonime cu mini-fusta, Carnaby Street si Londra din anii 60.

Pe masura ce anii 60 s-au dezvoltat, la fel si Accurist, astfel ca in 1968 a fost deschis un birou elvetian, Agent de servicii Accurist la La Chaux de Fonds, inima industriei de ceasuri elvetiene, pentru a coordona fabricarea si aprovizionarea companiei.

1978 – ACCUR-ANKLE, ACCUR-WRIST

Anii 70 marcheaza aparitia miscarii cuartului digital, iar tehnologia dezvoltata de la L.E.D pana la L.C.D a fost ceasul cu cuart digital Accurist, ales drept ceas oficial pentru pilotii noii aeronave Concorde. Constientizarea marcii a ramas un factor decisiv in succesul produselor marca Accurist.

In 1978, Accurist a lansat una dintre cele mai memorabile campanii de televiziune care a fost impregnata in minte consumatorilor pentru o buna bucata de timp; John Cleese in reclama “Accur-ankle, Accur- wrist!”. Reclama a fost un adevarat succes astfel ca a castigat premii in lumea intreaga, inclusiv premiul pentru publicitate Palm d’Or.

Reclama a fost atat de reusita incat a fost prezentata in emisiunea americana Johnny Carson ca fiind unul dintre cele mai bune zece anunturi din lume!

1986 – CRONOMETRUL NATIUNII

In 1983, dupa doi ani de cercetare si planificare atenta, Andrew Loftus a aplicat toate principiile pe care parintii sai le-au stabilit, a schimbat baza de productie din Elvetia in Japonia, iar in urmatorii trei ani afacerea Accurist din Marea Britanie a crescut cu peste 500%.

Flushed cu succesul noii colectii, Accurist a obtinut un progres important in marketing, fiind numit in premiera, sponsor oficial al ceasului Speaking of British Telecom. De la acordul initial de sponsorizare din 1986, ceasul de vorbire al lui Accurist a primit un numar incredibil de aproape 3 miliarde de apeluri. A face acest lucru “cea mai mare afacere de sponsorizare a tuturor timpurilor”. Accurist a continuat sa maximizeze asocierea cu Ceasul de Vorbit, dezvoltand o noua campanie de publicitate si marketing cu sloganul “Accurist – standardul prin care sunt stabilite toate ceasurile”. In 1987, Accurist a fost premiat cu Asociatia Nationala a Goldsmiths, primul premiu de excelenta, ca recunoastere a contributiei si influentei lor pe piata de ceasuri din Marea Britanie.

1993 – GREENWICH MEAN TIME

In 1993, Accurist a devenit cea mai mare marca din Marea Britanie in valoare si acum si-a pus privirile pe piata internationala. Din nou, marketingul creativ si oportunist a oferit platforma pentru cel mai ambitios proiect pana in prezent. Observatorul Regal de la Greenwich, casa Greenwich Mean Time si Linia Internationala Meridian, a fost in curs de renovare majora. Accurist s-a confruntat cu aceasta ocazie si a devenit prima si singura companie de ceas care a fost asociata oficial cu Observatorul, oferindu-le noul ceas atomic, care inregistreaza oficial timpul pentru lume. In 1995, pentru a sarbatori aceasta asociere cu Greenwich Mean Time, “Greenwich Commemorative Collection” a fost lansata in peste 20 de tari.

1997 – MILLENIUM COUNTDOWN CLOCK

In aprilie 1997, Accurist a inceput numaratoarea inversa oficiala la Millennium, oferind Observatorului Vechi Regal de la Greenwich un ceas controlat prin satelit cu o precizie de 1/10000000 o secunda pentru a numara in ultimele 1000 de zile ale secolului XX. In 1884, la conferinta internationala de la Washington, linia de meridiana de la Greenwich a fost aleasa ca “linia meridianului pentru lume” de 0 grade longitudine si a fost decretat ca ziua universala pentru lume incepe la miezul noptii pe linia meridianului.

Mai tarziu, in 1997, Accurist si-a mutat sediul in districtul West Hampstead din Londra. Facilitatile construite in mod obisnuit au creat o infrastructura moderna si eficienta, de unde Accurist a oferit in mod unic un serviciu eficient si coordonat in fiecare aspect al afacerii sale, de la proiectarea produselor si distributia pana la serviciile post-vanzare si asamblarea produselor.

In iulie 1997, Accurist a castigat “Brandul de volum al anului” la Premiile britanice pentru bijuterii.

1999 – CEASURI ACCU2

Incepand cu 1999, lansarea gamei Acuratest ™ Acuratest pentru tineret, acompaniata de o campanie publicitara de impact, nu a avut loc nici un cronometru obisnuit, succesul a fost instantaneu, iar colectia a fost vanduta in peste 1.500 de magazine din Marea Britanie. Designul inovativ al produselor si campaniile de publicitate puternice (inclusiv “masinile lui sec” si “doua-timer”), au asigurat ca ACCU.2 a ramas in fruntea ceasurilor de moda.

2000 – ACCURISTUL CELEBREAZA MILENIUL

Pe data de 1 ianuarie 2000, numele brandului Accurist a fost afisat pe ecrane de televiziune si ziare din intreaga lume, in timp ce camerele de luat vederi de pe tot globul s-au concentrat pe linia de meridian, iar pe locul acesta a fost amplasat in Greenwich ceasul numit Accurist, pentru a introduce noul mileniu.

In 2001, angajamentul si dedicarea lui Accurist la serviciu au fost recunoscute de comert in general, deoarece Accurist a devenit singura companie de ceas care a primit cea mai prestigioasa distinctie: “‘Customer Service Award” la ceremonia de decernare a Premiilor pentru bijuterii din Marea Britanie.

In martie 2003, Accurist si-a consolidat in continuare acordul initial de a sprijini Observatorul Regal vechi de la Greenwich prin semnarea unei licente exclusive la Muzeul National Maritim pentru a produce o gama de ceasuri si ceasuri de replica din colectiile istorice ale Observatorului si Muzeului.

2006 – ECHIPA DE FOTBAL ANGLIA

In septembrie 2005, pentru a-si valorifica experienta pe piata din Marea Britanie, Accurist a infiintat o noua divizie pentru a distribui alte marci in Marea Britanie. In 2006, Accurist a devenit primul brand care a fost co-featured in campania publicitara a echipei de fotbal a englezilor. De la 1 ianuarie 2007 Accurist a inceput sa distribuie ceasuri si bijuterii Versace.

2008 – TIMPUL REAL BRITANIC

In 2008, Accurist a lansat “British Real Time” cu chipuri si voci din intreGUL Regatul Unit. Cercetarile lui Accurist au aratat ca relatia cu timpul si cum ne accesam s-au schimbat. Ne concentram mai mult pe ceea ce facem cu timpul nostru decat pe dictarea constrangerilor timpului. British Real Time.com a fost o sarbatoare a culturii britanice si a ceea ce facea Marea Britanie contemporana la un moment dat, oferind un instantaneu al Marii Britanii astazi.

2014 – 2019 – ATRACTIE ESENTIALA

2014 a fost un an incitant pentru Accurist prin reimprospatarea marcii si a produselor, in special al produselor de ceas Accursit, in urma achizitiei Time Products Ltd, detinuta de Marcus Margulies.

Timp de 7 decenii Accurist realizeaza ceasuri care prezinta prin linii fine stilul designului britanic la o valoare monetara de exceptie. Aceste decenii graveaza o poveste remarcabila a unui marci iconice in materie de ceasuri cunoscuta pe intregul mapamond. Acest etos nu s-a schimbat niciodata, iar noua echipa de management de conducere si dinamica s-a angajat sa urmeze principiile si valorile bine impamantenite ale brandului, ceea ce inseamna ca viitorul suna interesant.

Ne dorim sa iti citim parerea

Lasa un raspuns